Customer operations manager

Civas is een opleidingsbedrijf met veel groeiambitie. We zijn gevestigd op het mooiste plekje van Haarlem op loopafstand van het station. We werken met een team van 18 ervaren professionals en zijn uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders van (thuis)opleidingen op de gebieden coaching, voeding, psychologie en pedagogiek. We zijn aan het uitbreiden en zoeken daarom een customer operations manager.

Customer operations manager

Civas is enorm aan het groeien en daarom hebben we een team manager nodig die de dagelijkse werkzaamheden richting onze studenten en potentiële studenten door onze studiebegeleiders in goede banen leidt. Samen met de directeur en de senior content manager stuur je het bedrijf aan en zorg je ervoor dat onze studenten steeds beter geholpen worden en steeds meer uit hun opleiding kunnen halen.

Je taken:

  • Je hebt de dagelijkse leiding van de studieadviseurs en fulfilment:
    - Je zorgt voor goede teambezetting van studieadviseurs (9) en fullfilment medewerkers (1). Totaal 10 medewerkers.
    - Je zorgt dat de dagelijkse gang van zaken in het team en op kantoor soepel loopt
    - Je zorgt voor verdere professionalisering van het team
    - Je zorgt voor verdere procesverbetering: efficiënter waar dat kan maar vooral inhoudelijk meer ondersteunend voor de student
    - Je zorgt voor een optimale klanttevredenheid over de dienstverlening, zowel in snelheid (wachttijden) als in inhoudelijke zin (kwaliteit studiebegeleiding, beantwoording vragen)
  • Je maakt goede afspraken met leveranciers en partners (denk aan logistiek en fulfilment, berichtenservice, telefonie, chat/what’s app etc)
  • Je bent onderdeel van MT, bestaande uit directeur en sr content manager
  • Je werkt mee aan strategisch plan en begroting voor hele organisatie samen met MT.
  • Je bedenkt en draagt strategische projecten.
  • Minimaal 32 uur per week, waarvan minimaal 4 dagen op kantoor

Opleiding en ervaring:

  • HBO + /WO achtergrond
  • Je hebt ervaring als manager van een front office afdeling (min 3 jaar)
  • Je bent een ervaren en goed opgeleide peoplemanager (min 3 jaar)
    - Je geeft mensen ruimte, kan mensen zelf dingen laten uitzoeken en delegeren
    - Je kan met allerlei mensen en allerlei opleidingsniveaus overweg
    - Je creëert draagvlak bij medewerkers bij veranderingen
    - Je weet het gevoel van gelijkheid en gelijkwaardigheid te creëren
    - Je weet hoe het is om met mensen te werken die belangrijk zijn voor de organisatie.

Je eigenschappen

  • Je bent praktisch, logisch, creatief
  • Je wil continue verbetering, hongerig naar nieuwe dingen, niet bang voor nieuwe processen en nieuwe projecten.
  • Je hakt knopen door, bent niet bang om te beslissen
  • Je bent sociaal vaardig
  • Goede teamspeler, gunt de ander zijn successen
  • Je kan het bedrijf mee helpen dragen. Je bent stevig en kan tegen een stootje.

Interesse?

Stuur dan je cv en motivatie naar algemeen directeur Klaartje Droste (klaartje@civas.nl).